Naptár

június 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

itt jártam tegnap :-D

Üdv halandók a nevem Anonymus (Frappáns mi ? :-)) És erre a blogra fogom leírni, hogy hol jártam tegnap :-D

Friss topikok

Linkblog

Wá Wá Wááá

2010.10.02. 12:01 | UltrasJocó | Szólj hozzá!

 Hát emberkék, ezt a blogom még félkeréken írom xDD
Tegnap metál party volt nagyon felmentünk a kocsmába, iszogattunk ugye születésnapi party volt! egy dolgot megtanultam, hogy keleti kaják azok nem viccelnek xDD
MErt az egész buli keleti jellegő volt szal arab zene meg minden :-D Aztán kellően beitaloztam ahoz, hogy én is részt vegyek ilyen seggrázós testcsavargatós buliba...
az este közepére nem nagyon emlékszem azt tudom, hogy épp mikor nem táncoltam akkor csorgattam a nyálam xD Az a baj a hastáncos lányokkal, hogy hivatalból néznek rád szépen xD Na meg az, hogy ők nem isznak xD Ez volt a legnagyobb problémám xD
Asszem valamikor fél4 körül indultunk haza, hogy hogy és milyen körülménye között azt nem tudom XD  Apám 5 perce hívott, hogy mikor ő felkelt én a napaliba húztam a szunyát xD 
Szal már merülőben volt elemem azt hiszem xD
Ha megtudok többet holnapról írok xD

A bejegyzés trackback címe:

https://holjartam.blog.hu/api/trackback/id/tr392339125

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása