Naptár

június 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

itt jártam tegnap :-D

Üdv halandók a nevem Anonymus (Frappáns mi ? :-)) És erre a blogra fogom leírni, hogy hol jártam tegnap :-D

Friss topikok

Linkblog

Üdv halandók

2010.09.18. 15:22 | UltrasJocó | Szólj hozzá!

Hát akkor kezdeném is, hogy jártam tegnap :-D
Ezzel a bloggal csupán egy baj lesz, hogy néha emlékek hiányában nem fog összeállni a teljes napom de azért megpróbálom :-D
Szal reggel felkeltem (11:00) semmi érdekes... Az esti bulira készülvén még megszerveztem ezt azt majd elindultam! Azthiszem már 9 óra körül jártam mikor magamévá tettem az első üveg vodkácskámat és elkezdődött a buli :-) Természetesen nagy magányomba csak az alkoholhoz fordulhattam és hát én voltam az eggyik legrészegebb az éjszaka folyamán! Tulajdonképpen amire emlékszem, hogy olyan 11 óra körül már félmeztelenül feszítettem mint pók a lucernásba. Aztán emlékszem, hogy 25 literes kannából fogyasztottuk a minőségi Bástya fehér bort amit vegyészi pontossággal asszem bodzával de nem sztojka féle bodza hanem minőségivel volt keverve :-D Amit tudni kell erről a vegyületről, hogy pontosan 500Ft-ből 4 liter ilyen vegyület jön létre :-) Na meg azt kell még róla tudni, hogy másnap nem érdemes elhagyni a házat legalábbis nagyobb távolságra...Főleg a Wc-t.
Na szal megszívtuk a kannát rendesen, aztán nekem szalag szakadás! Másnap (azaz ma ) mikor felkeltem észleltem, hogy az eggyik ujjam nem igazán a helyén áll és van rajtam pár harapás nyom...(Lehet, hogy közbe átévedtem a szomszédos m.manson partyra??? xD)
Ezenkívül 3 mórickát olvastam ki a Wc-n és még a kismalacba is belekezdtem :-)
Szal egész jó kis estém volt :-) Köszi, hogy elolvastad és nem msn-en zaklatsz a kérdéseidel :-)
 

A bejegyzés trackback címe:

https://holjartam.blog.hu/api/trackback/id/tr1002305526

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása